مقالات آرشیو خبر ها
سه نکته ی مثبت برای یوونتوس در فصل 2016 - 2015

سه نکته ی مثبت برای یوونتوس در فصل 2016 - 2015

با نگاهی به عملکرد یوونتوس در ابتدای این فصل و جایگاه فعلی تیم، خرده گرفتن بر بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه آسان است. بیانکونری در حال حاضر در مکان هفتم جدول قرار دارد و به نظر می رسد سلطه بر سری آ و دفاع از عنوان قهرمانی کار سختی در این فصل باشد.

دلایل زیادی برای عملکرد صعیف یوونتوس در فصل اخیر ذکر شده است. با این حال در این مطلب می خواهیم نکات مثبت بیانکونری را با وجود نتایج ضعیف این تیم توضیح دهیم:

1- جانلوئیجی بوفون:

 خط دفاع یوونتوس در فصل اخیر عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است، اما فرض کنید در صورتی که بوفون درون دروازه نبود چه اتفاقی می توانست روی دهد. مطمئناً شرایط می توانست از وضعیت فعلی بدتر شود. کاپیتان بوفون در فرم شگفت انگیزی قرار دارد و سیوهای خارق العاده ای در 16 دیدار اخیر یوونتوس داشته و در دفعات زیاد مانع از گلزنی حریفان شده است.

در واقع آلگری معتقد است که بسیار خوش شانس است که شخصی مانند بوفون را درون دروازه در اختیار دارد. او در این باره به اسکای ایتالیا گفته است:

" هنگامی که او را در یک بازی به عنوان حریف خود می بینید یک مسأله جدا است، اما مسأله ی دیگر دیدن روزانه ی او در تمرینات تیم است. من معتقدم که او بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال است."

2- سامی خدیرا

بیانکونری باید خوشحال باشد که برنده ی جام جهانی را در خط میانی خود در اختیار دارد. خدیرا نشان داده است که هنگامی که در بازی حضور داشته است نقش مهمی برای تیم ایفا می کند.

پس از جدایی آرتورو ویدال و آندرا پیرلو، بلوغ و رهبری او در میانه ی میدان به بیانکونری کمک کرده است تا خلاء ناشی از این دو ستاره کم رنگ تر جلوه داده شود. او در مصاحبه با Welt am Sonntag گفته است:

" یووه باشگاهی خارق العاده، با گذشته ای فوق العاده، حال شگفت انگیز و آینده ای نویدبخش است."

این بازیکن 28 ساله یک گل به ثمر رسانده است و یک پاس گل داده است، اما مهم ترین آمار او این است که یوونتوس در هفت بازی که او را در اختیار داشته شکست نخورده است و در این دیدارها پنج برد و دو تساوی کسب کرده است.

3- زمان بندی بازی های تیم

در حالی نه امتیاز فاصله بین یوونتوس و صدر جدول وجود دارد، با نگاهی به برنامه ی بازی های تیم این امید در دل هواداران جرقه زده می شود که بیانکونری می تواند در ماه های آینده امتیازات و رکورد خود را بهبود بخشد.

بانوی پیر در بازی های خارج از خانه در مقابل اینتر، رم و ناپولی به میدان رفته است و هر شش تیم حاضر بالای جدول باید در ورزشگاه یوونتوس به میدان بروند. برد در مقابل این تیم ها در ورزشگاه خانگی خود، تیم آلگری را به رتبه های بالای جدول می کشاند و سرمربی توسکانی تیم اخیراً در این باره گفته است که آن ها می توانند این کار را انجام دهند.

بیانکونری پس از فرجه بازی های ملی باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف میلان و منچستر سیتی برود و دو پیروزی در این دو دیدار می تواند به بانوی پیر کمک کند تا به روند مثبتی در فصل خود برسد.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: